poniedziałek, 21 maja 2012

New bag - Mohito

Chciałabym przedstawić wam moja nową torebkę. Kupiłam ją całkiem przypadkiem, w sumie to dla poprawy humoru, w Mohito za rewelacyjną cenę 69,99. Ma idealny fason, nie za duża, bardzo pakowna. Zastanawiałam się nad torebką w kolorach pastelowych, ale tak sobie pomyślałam, że lato krótkie, moda minie  i na jesień już mi się nie przyda. Już taka jestem niestety - praktyczna do bólu!

I'd wanted to introduce to you my new bag. I bought it quite by accident, actually to improve my humor, for fabulous price 69.99 zł in Mohito. It has the perfect style, not too big, very spacious. I wondered about the handbag in pastel colors, but I thought to myself that the summer is short and in autumn it will have no use to me. Unfortunately- I'm practical for the pain!









2 komentarze:

  1. Śliczna jest:) Lubię takie torebki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj zanim jak coś znajdę co mi się podoba... szukałam torebki od marca ;)

      Usuń